пʼятницю, 18 вересня 2020 р.

Клуб пісні "Надія". "При долині кущ калини"

 #бібліотеки_соломянки #бібліотека_13 #бібліопідвальчик_на_відрадному

#бібліотека_onlinе

#українська_народна_пісня

#клуб_пісні_бібліотеки_13

Друзі, а у нас сьогодні чергове заняття клубу пісні "Надія" бібліотеки 13.

Співаємо разом надзвичайно зворушливу, чудову українську пісню про дівчину-калину, про зраду і кохання.

З давніх-давен калина була символом ніжності, краси, чистоти, дівчини, дівоцтва, любові і навіть України. В народній пісні калина символізує дівчину з не дуже щасливою дівочою долею, але яка, незважаючи на труднощі,  зуміла вистояти.

При долині кущ калини. 

Українська народна пісня.


При долині кущ калини

Нахилився до води,

Ти скажи мені, калино,

Як попала ти сюди?..

Ти скажи мені, калино,

Як попала ти сюди?..


Якось ранньою весною

Хлопець бравий прискакав,

Милувався довго мною,

А тоді з собою взяв,

Милувався довго мною,

А тоді з собою взяв.


Він хотів мене калину

Посадить в своїм саду,

Не довіз і в полі кинув,

Думав, що я пропаду,

Не довіз і в полі кинув,

Думав, що я пропаду...


Я за землю ухопилась,

Стала на ноги свої,

I навіки залишилась,

Де весна і солов'ї,

I навіки залишилась,

Де весна і солов'ї.


                        




Немає коментарів:

Дописати коментар