середу, 19 серпня 2020 р.

Клуб пісні "Надія". "Місяць і зіроньки" - українська народна пісня.

#бібліотеки_Соломянки #бібліотека_13 #бібліопідвальчик_на_відрадному
#бібліотека_онлайн
#українська_народна_пісня
#клуб_пісні

Кохання і розлука. Душі два крила. Завжди поруч. А тим паче в українській народній пісні.

Хто першим підібрав настільки вдалі слова, щоб розповісти про власні болі і солодкі хвилювання? І те, що ці слова досі знаходять відгук у наших серцях, не викликає сумнівів. Інакше б їх не переспівували знову й знову.

Оте палке щемне почуття! Про нього співали, співають і будуть співати завжди. Бо саме в піснях є особлива магія.

Місяць і зіроньки.
Українська народна пісня.

Місяць і зіроньки,
Чом ви не сяєте?
А мій милий любить другу,
Чом ви не скажете?

Він другу полюбив,
За мене забувся,
Моє серденько в грудях б'ється,
Вороги сміються.

Вороги, вороги,
За що ви судите?
Я вашого не люблю,
Мого не чаруйте!

Не люблю, не люблю,
Любити не буду.
Як ви мого зчаруєте,
З ким я жити буду?

Місяць і зіроньки,
Чом ви не сяєте?
А мій милий любить другу,
Чом ви не скажете?

Українські народні пісні – надбання, визнане не лише Україною, але й світом. Згідно даних ЮНЕСКО, саме українці створили найбільшу кількість народних пісень у світі. Їх близько 15,5 тисяч!

Українські пісні, без сумніву, - неоціненний скарб.
Це найбільший подарунок, який Бог дав людині. Коли нам важко – співаємо, добре – співаємо, коли зустрічаємося з друзями і близькими – співаємо, прощаємося – також співаємо. Пісня є всюди, це наше минуле і наше майбутнє...

І як треба любити пісню, щоб наспівувати її опівночі, підслухавши, даруйте, ліричний діалог на темному небі Місяця із вірною супутницею Зіронькою?




Немає коментарів:

Дописати коментар