вівторок, 28 квітня 2020 р.

Урсула Ле Ґуїн "Чарівник Земномор’я"

Пропонуємо вашій увазі цікаву дитячу книжечку
Урсули Ле Ґуїн "Чарівник Земномор’я"
в бібліотеці №13.


    "Чарівник Земномор’я" – це розповідь про становлення хлопчика Геда у світі людей і чаклунів, відьом і драконів, його славетні подвиги задля встановлення гармонії між Добром і Злом, Світлом і Темрявою. Продуманий до дрібниць, яскравий світ Земномор’я є неповторно чарівним і вабить мільйони любителів фантастики у всьому світі.

    Ґед став найвидатнішим магом Земномор’я. А колись його звали Яструб, і він був безрозсудним юнаком, спраглим до сили й знань, який, злегковаживши давньою таємницею, прикликав із потойбіччя жахну тінь. Це повість про його випробування, про те, як осягав він словеса потужних заклинань, як приборкав дракона, старого як світ, як він ходив до царства смерті, щоб відновити Рівновагу.


    Урсула Крьобер Ле Ґуїн (1929-2018) - знаменита американська письменниця-фантастка, перекладачка, літературна критикиня. Лауреатка премії «Гросмейстер фантастики» 2001 року. Написала такі твори, як «Правило імен», «Чарівник Земномор'я», «На інших вітрах» і т.д. Крім фентезі написала ряд віршів, есе, дитячих книг. Лауреатка премії Г'юго, премії Неб’юла, премії Локуса.

Немає коментарів:

Дописати коментар