суботу, 24 червня 2017 р.

Я – українець. Є у мене право на рідну мову та свою державу


    28 червня 1996 року Верховна Рада України прийняла нову Конституцію України - першу Конституцію незалежної української держави. Прийняття конституції закріпило правові основи незалежної України, її суверенітет і територіальну цілісність. Прийняття конституції було найважливішим кроком у забезпеченні прав людини і громадянина, сприяло подальшому підвищенню міжнародного авторитету України на світовій арені.


   Працівники бібліотеки №13 провели круглий стіл з учнями літнього табору школи №12 до Дня Конституції України на правову тематику про права і обов'язки дітей.











    Для закріплення знань та розширення уявлення учнів про права та обов'язки дітей колектив бібліотеки провів майстер-клас з виготовлення "Моєї маленької Конституції".











Я — українець. Є у мене право
На рідну мову та свою державу,
На гордий прапор золотисто-синій,
На щастя жити у такій країні.
Я — українець. Право знати маю
Про тих, кого героями вважаю,
Що людство рятували від руїни, —
Синів і дочок, гідних України.
Я — українець. Хочу право мати
Завжди усе, що думаю, казати,
На незалежну та міцну державу,
На все, що гарантовано по праву.
Я — українець. І моє це право
Любити землю горду й величаву,
Та дух свободи набирати в груди.
Я — українець. Був ним, є, і буду!


Бібліотечні джерела:
Бібік Н. Зростаймо громадянами - К.: Веселка, 2000р.
Гетьман В. Як приймалась Конституція України - К.: Янко, 1996р.
Історія української Конституції - К.: Право, 1997р.
Конституція незалежної України - К.: Право, 1995р.
Перша Конституція України - К.: Веселка, 1994р.

Немає коментарів:

Дописати коментар