четвер, 3 березня 2016 р.

"Для мами - нев'янучі квіти"


   Весняна пора пробудження природи приносить у наші оселі чудове свято сонця, життя і кохання – Міжнародний день прав жінок і миру.     


  Все найпрекрасніше на землі пов’язане з вічним і незабутнім образом жінки-матері, жінки-громадського діяча, жінки-трудівниці, вірної подруги, слухняної, працьовитої доньки, тобто - найчарівнішої, найенергійнішої, завжди привабливої і за необхідності вимогливої половини людства. 


   З нагоди цього чудового свята дозвольте побажати вам, дорогі і неповторні жінки міцного здоров’я, земного щастя, пишної краси, успіхів у всіх справах, матеріального добробуту, сімейної злагоди, вдячних дітей і святкового настрою.

Конкурс на кращий вірш про маму.


  Хай вічне кохання і щастя материнства осяюють ваше життя! З весною вас, чарівниці і господині! Нехай все ваше життя буде теплим, квітучим і гарним, як справжня весна!


І Жінка я, і Всесвіт і Людина!
Я- створена із почуттів і дій
У Всесвіті мій світ - лише хвилина,
У Всесвіті творінь й яскравих мрій!

Я - Мати, Берегиня свого роду,
Дружина і Кохана водночас,
Я - Серце своїх діток і народу,
Що також тут, як я, лише на час.

Я прагну у Красі повік зростати,
У тій, що дух творить і напува,
ЇЇ із Серцем кожного вінчати -
І відчувати, що Люблю, й Жива!

Я - зорепил з Молочної дороги,
Що у безмежжі в’ється в небесах,
Бувають у житті різні тривоги -
Та Світлом подолаю кожен страх!

Я - Жінка, Я - Вселенна, Я - Дитина
Єдиного і Вічного, що в нас,
Він дав мені наймення - Ти Людина!
І не підвладний наді мною час!

Хай знову возвеличиться Начало
Начало Матері і Жінки водночас!
Воно для кожного є захистом, причалом
У всі віки, у кожен день і час!

Олос Тетяна

Бібліотечні джерела:
Жінка №5, №7, №9, 2012р.
Книга про Матір - К.: Криниця, 2003р.
Олійник Б. Сива ластівка. - К.: Просвіта, 2007р.
Прекрасну і святу звеличуючи жінку - К.: Український рейтинг, 2010р.
Хорунжий Ю. Шляхетні Українки - К.: Видавництво ім. О. Теліги, 2004р.
100 знаменитіших жінок України . - Харьків: Фоліо, 2006р.

Немає коментарів:

Дописати коментар