пʼятницю, 1 жовтня 2021 р.

Життя на ноти покладу.

"Музико моя, ти зійшла з небес

І з тих давніх літ я несу в ній хрест.

Музико моя, мій пекельний біль,

Я на все життя присягнув тобі.

Музика, музика, музика -

Перша травнева гроза.

Музика, музика, музика -

Чиста дівоча сльоза.

Музика, музика, музика -

Юний шалений ручай.

Музика, музика, музика -

Радість моя і печаль..."

 Юрій Рибчинський

Життя без музики неможливе. Сіре, буденне, мінорне. Коли душа співає, хочеться жити, творити, кохати, будувати плани.

До Міжнародного дня музики членкині клубу пісні "Надія" бібліотеки №13 підготували музичний відеолад "Життя на ноти покладу". Валентина Павлівна та Надія Іванівна живуть піснею. Де звучить музика, там вони. Слухаєш їх і радієш життю. Запрошуємо і вас послухати пісні у їх виконанні про музичні інструменти, про кохання, яке неможливе без музики, про те "багаття чарівне", яке "закладене в самісінькому серці", як співав незабутній Микола Мозговий.        

Немає коментарів:

Дописати коментар