вівторок, 1 вересня 2020 р.

Бібліотечно-письменницька акція "Письменник кличе на урок"

#бібліотеки_соломянки #бібліотека_13 #бібліопідвальчик_на_відрадному
#бібліотека_onlinе
#день_знань
#письменник_кличе_на_урок
#україна_болгарія 

З Днем Знань! Бібліотечно-письменницька акція бібліотек Солом'янки "Письменник кличе на урок!"

Любі школярі, вас вітає електронним посланням з Болгарії почесна авторка бібліотеки 13, яка популяризує нашу квітучу українську мову у себе в Республіці поетеса Ваня Ангелова. 

"Шановні діти,
дорогі друзі!
Я – Ваня Ангелова, поетеса, перекладач, щирий друг України з Республіки Болгарія. Мені надзвичайно приємно привітати усіх вас із початком нового навчального року та побажати бути здоровими, коханими та щасливими! Вчіться старанно та любіть книгу, вашого справжнього помічника.

Вірш, яким я вас вітаю, має назву "Очі". На українську його переклала українська поетеса Інна Ковальчук.

ОЧІ 
Так хочу бачити істину в очах, 
але вони не завжди правдиві. 
І знову дозволяю 
ввести мене в оману. 
Як багато можливостей для інших, 
і нічого для мене! 
Достатньо світла. 
Я готова піднести погляд!
Добра та удачі!

Обіймаю вас! Я вас люблю!"

(Свою світлину і квіти пані Ваня надіслала особисто для школярів) 

Бібліотека 13 приєднується до привітань! Навчайтеся гарно, будьте чемними, а ми і книги чекаємо на вас у бібліотеці.







             

                                                                   

                                                                           

Немає коментарів:

Дописати коментар