середу, 8 квітня 2020 р.

8 квітня – день Янгола Лариси

#бібліотеки_Соломянки #бібліотека_13 #бібліопідвальчик_на_відрадному #бібліотека_і_карантин #день_янгола 

    Нині, 8 квітня – день Янгола святкують Лариси.
  Лариса походить від латинського слова «laris», що означає «дух-хранитель». Також є думка, що ім’я Лариса має щось спільне з давньогрецьким словом «Ларос», що означає «приємна», «солодка».
    У грецькій міфології Ларіссою звали одну з німф (онучок Посейдона). Лариса — жіноче ім'я. Походить від назви грецького міста Лариса. З грец. «мартин» (російською - «чайка»). У грецькій міфології Ларисою звали фессалійську (аргоську) німфу, внучку Посейдона і сестру Кірени. За легендою, на тому місці, де під час гри в м'яч вона впала в річку Пені, було споруджено місто, назване на її честь.
    Давайте з'ясуємо, що означає ім’я Лариса. Людей рідко називають не подумавши. Батьки можуть довго вибирати, яке ім’я здається їм красивим або добре підходить до по батькові. І це роблять не дарма. Багато дослідників присвятили своє життя таємниць імен, і всі вони були впевнені, що саме ім’я формує наш характер. У зв’язку з популярністю такого імені, як Лариса, було б цікаво дізнатися трохи більше про його історію та значення.
  До XVIII століття ім’я Лариса в Україні не використовувалося. У XIX ст. воно набуло поширення у дворян і інтелігенції, і лише в 20-30 роки минулого століття воно стало досить популярним. У 60-ті роки на десять новонароджених дівчаток доводилося по одній Ларисі. А ось так пишеться це ім'я різними мовами. Англійська Larissa.
  Китайська 拉里薩.
  Корейська 라리사.
  Японська ラリッサ.
  Білоруська Лариса.
  Українська Лариса.
  Грецька Λάρισα.
  Арабська لاريسا.
  Німецька Larissa.
  Хінді लारिसा. 
  Сьогодні християни моляться іконі Святої Лариси про праведне життя, просять уберегти їх від проблем і поганих вчинків. Ім’я Лариса є досить популярним, згадки про нього можна знайти в працях Флоренського, Ружі, Хигир. Ці дослідники сходяться на думці, що ця дівчина працьовита, товариська, приваблива для чоловіків. П. Руже окремо зазначав, що Лариса-це “та, хто приносить зірки”.
    В нумерології імені Лариса відповідає число 8. «Вісімки» рішучі, розумні, готові на все заради досягнення своїх цілей, якщо знають, що їх підтримають близькі люди. Вони люблять планувати своє життя, хоча талант до імпровізації теж не обійшов їх стороною. Легко навчаються, схоплюючи все буквально на льоту. 
  Вітаємо сьогодні всіх Ларис з іменинами! 
  Хай Янгол захистить від всього злого,
  Дарує щастя чарівний розмай,
  Добра, Надії, помочі від Бога,
  І чистий та безхмарний небокрай.


Немає коментарів:

Дописати коментар