четвер, 8 лютого 2018 р.

Результат любові до самого себе – здоров’я



    Здоровий спосіб життя - це спосіб життєдіяльності людини, метою якого є формування, збереження і зміцнення здоров'я. До його основних складових належать: правильне, збалансоване харчування, достатня рухова активність, сон, медитація, внутрішня гармонія, правильне мислення та правильні вчинки.



     Популярність здорового способу життя зростає з кожним днем все більше та усе стрімкіше. Кожен хоче бути здоровим, відчувати силу та бадьорість не тільки свого духу, а й тіла. Сьогодні ми разом з практиком здорового способу життя Трофімовою Ларисою Петрівною та учнями 7 класу школи №54 поговорили на цю тематику. Як потрібно жити, щоб не хворіти.










Школярі отримали відповіді на запитання, які їх цікавили.





   Люди, які ведуть здоровий спосіб життя, дотримуються правил безпеки навчання та праці, яким властива висока духовність, залишаються здоровими до глибокої старості. Здоровий спосіб життя допоможе позбутися поганих звичок, знайти гармонію в житті, продовжити молодість і попередити захворювання. 


Здоров’я 

Здоров’я — розкіш для людини, 
Найбільша цінність у житті. 
Як є здоров’я день при днині,
 Можливість є йти до мети. 

Тоді є радість, щастя, диво, 
Краса у крапельці роси. 
Тоді людина йде щасливо 
Серед безмежної краси.

Й чарівність світу відчуває. 
Для неї в хмурість — дні ясні. 
Вона всі труднощі долає 
Й співає радісні пісні. 

Вона — здорова! Це чудово, 
Бо їй нічого не болить. 
Вона добро творить готова. 
І це прекрасно! Можна жить! 
Красоткіна Надія


Бібліотечні джерела:
Атаманчук П. Безпека життєдіяльності - К.: Центр учбової літератури, 2011р.
Гончаренко М. Основи валеологічного харчування - Харків: Бурун Книга, 2006р.
Горащук В. Валеологія - К.: Генеза, 1999р.
Горен М. Шлях до здоров'я - М.: Селф, 1992р.
Мойсак О. Основи медичних знань і охорони здоров'я - К.: Арістей, 2004р.
Царенко А. Валеологія - К.: Генеза, 1998р.

Немає коментарів:

Дописати коментар