четвер, 24 серпня 2023 р.

Онлайн майстер-клас "Під вільним небом Незалежності"

24 серпня Україна відзначає 32-гу річницю проголошення Незалежності. Це важливе свято для держави, адже сьогодні, як і багато поколінь тому, українці виборюють свою незалежність зі зброєю в руках.

Величне свято нашої держави. Держави героїчних та хоробрих. Де ключовими цінностями завжди були гідність і свобода. Це факти, об які розіб'ються ворожі задуми.

Моя прекрасна, вільна, незалежна, 

Моє натхнення, гордість, цілий світ. 

Моя любов велика та безмежна, 

Моя свобода, мій легкий політ. 

Моє коріння, мова солов‘іна, 

Я вірю, скільки років не мине. 

Ти житимеш у славі, Україно, 

Вітаю з Днем народження Тебе! 

Наталія Кішовар (Черній) 

Поезія із збірки «Пригорнуся до щастя» 

Вільна країно, зі святом нескорених та незламних! З Днем Незалежності!

Онлайн майстер-клас "Під вільним небом Незалежності" від бібліотеки для молодших користувачів.

https://www.facebook.com/100023319883991/videos/844614143761291




Немає коментарів:

Дописати коментар