середу, 23 лютого 2022 р.

"Азбука здоров'я".

    Пропонуємо вашій увазі цікаву дитячу новинку з фонду бібліотеки №13 "Азбука здоров'я".

До вашої уваги - книжка з серії "Енциклопедія для маленьких вундеркіндів" - "Азбука здоров'я". Книжки цієї серії допоможуть дитині підготуватися до школи, подолати дитячі страхи, навчать стежити за власним здоров’ям, бути чемним і ввічливим, а вам підкажуть, як організувати веселі дитячі та родинні свята.


Чуб Н. Азбука здоров'я. - Х.: Фактор, 2011. - 96 с.

Герої цієї книжки - малюки Вася і Ася на прохання лікаря Нехворійка вирушають до чарівної Країни Здоров’я на пошуки чудодійної мікстури «Нехворин». Там вони знайомляться з Вітамінчиком, який став їхнім вірним другом, і з ним долають безліч труднощів на шляху до своєї мети: рятуються втечею від страшного Кашля ХІІІ, злих мікробів, що живуть на болоті, перемагають Нежить Хронічний і Температуру Високу. Із диво-ліками діти щасливо повертаються додому. Тепер вони знають: для того щоб бути здоровими, потрібно: спортом займатися, робити зарядку щодня, загартовуватися і завжди бути в доброму гуморі.


Немає коментарів:

Дописати коментар