середу, 7 березня 2018 р.

Зірки, що світять крізь століття


Мамине свято
Я зустрічаю.
Я для матусі
Віршик вивчаю.
Я подарунок
Матусі роблю.
Я свою маму
Дуже люблю!
І. Кульська


У переддень великого весняного свята ми разом з маленькими користувачами готували подарунки мамам своїми руками - святкові листівки.












Мамо найдорожча,
Мамочко єдина,
Щирі побажання – 
Від доні, від сина!
Квіточок пахучих
Принесли багато
В цей весняний ранок,
У велике свято!
О. Гаєцька

Бібліотечні джерела:
Білокур К. - К.: Мистецтво, 2015р.
Горянич М. Леся Українка і я - К.: Гамазин, 2016р.
Дванадцять місяців - К.: Веселка, 2015р.
Жінка №5, №8, №10/2017р.
Капранови Веселих свят - К.: Гамазин, 2014р.
Пори року - К.: АВІАЗ, 2012р.
Українки в історії - К.: Либідь, 2004р.

Немає коментарів:

Дописати коментар